Fxy Blog
Web tasarım ve dijital medya ile ilgili tüm gelişmeleri blog sayfamızdan takip edebilirsiniz.
Web tasarım ve dijital medya ile ilgili tüm gelişmeleri blog sayfamızdan takip edebilirsiniz.
Bilgi data hizmetleri büyüme projeksiyonları ve e-ticaret pazarının büyümesine katkıda bulunan önemli faktörler hakkında bir yazı yayınladı.
Bilgi data uzmanları, Türkiye e-ticaret pazarının büyümesi için yeni tahminlerini yayınladılar. Bu tahminde, yalnızca Türkiyeya'da depoları olan çevrimiçi mağazalara sahip Türkiye merkezli işletmeleri hesaba katıyorlar. E-ticaret pazar değerlendirmesi, hizmetlerin, içeriğin veya çekilişlerin çevrimiçi satışlarını dikkate aldı. Veriler ayrıca, Türkiye tarafından yabancı e-ticaret mağazalarından mal alımlarının yanı sıra Türkiye çevrimiçi mağazalarında yabancılar tarafından yapılan alımları da kapsamaktadır.
2011-2019 yılında Türkiyeya'da E-ticaret pazarı
2011'den 2019'a kadar, Türkiye e-ticaret pazarının büyümesi, aktif İnternet kullanıcılarının sayısındaki artıştan kaynaklanıyordu. Kullanıcılar çeşitli çevrimiçi hizmetleri kullanma konusunda ne kadar çok deneyim kazanırlarsa, çevrimiçi satın almaya o kadar açık oluyorlar.
İşte 2011-2019 Türkiye e-ticaret pazarının büyümesi için önemli metrikler:
CAGR-28%
çevrimiçi satış hacmi (vergiler dahil) — 235 milyar TL ila 1.72 trilyon TL
2019'da e-ticaret pazarının büyüme oranı, öncelikle TV ve çevrimiçi reklamlar ve altyapıya yapılan yatırımlar nedeniyle eskisinden daha yüksekti. En büyük piyasa oyuncuları yeni müşteriler çekmeyi ve önceki çevrimiçi satın alma deneyimleri olan kişilerden hoşnut olmayan müşterileri yeniden çekmeyi başardılar.
Copyright © 2023 fxy. Tüm Hakları Saklıdır.