Kurumsal Logo Tasarımı
Logonuz ürün ya da hizmetinizi temsil eden simgelerdir. Sıcak renklere sahip hizmet yada ürününüze özel logolar, alışveriş yapan müşterileriniz üzerinde olumlu yada olumsuz duygular yaratabilir.
Sarı Rengin Alışverişteki Etkisi
- İyimser bir renktir ve gençliği simgeler.
- Vitrinlere bakan müşterileri ikna etmek için kullanılır.
- Dikkat çekici bir renk olduğu için taksilerde de kullanılır.
- İnsana cesaret verir ve bu nedenle müşterileri ürün satın almaya teşvik eder.
Kırmızı Rengin Alışverişteki Etkisi
- Enerjik bir renktir ve aciliyet hissini arttırır.
- İnsanların kalp ritmini hızlandırır ve daha hızlı hareket etmelerini sağlar.
- İndirimli satışların vazgeçilmez rengidir.
- En dikkat çekici renktir ve bu nedenle pazarlanmak istenen ürünlerde kullanılır.
Mavi Rengin Alışverişteki Etkisi
- Güven ve güvenlik duygularını arttırır.
- Bankalarda ve yüksek miktarlı satışlarda kullanılır.
- Sakinleştiricidir ve tansiyonu düşürür.
- Giyim markaları sıklıkla bu rengi tercih eder.
Yeşil Rengin Alışverişteki Etkisi
- Tarih boyunca zenginlik ile ilişkilendirilmiştir.
- İnsan gözünün algılamaya başladığı ilk renktir.
- Mavi ile birlikte yeryüzünde en çok rastlanan renktir.
- Mağazalarda müşteriyi rahatlatmak ve iyi bir şey yapıyor oldukları hissi yaratmak için kullanılır.
Turuncu Rengin Alışverişteki Etkisi
- Agresif bir renktir.
- İnsanda acil olarak eyleme geçme hissi yaratır.
- Büyük şirketler bu rengi müşterilerine baskı yapmak için kullanır.
- Verimliliği arttırdığı için büyük şirketlerin ofisleri genelde turuncu olur.
Pembe Rengin Alışverişteki Etkisi
- Romantik ve kadınsı bir renktir.
- Küçük kızlara ve kadınlara yönelik ürünlerde sıklıkla kullanılır.
- Neşe, güven ve rahatlık veren bir renktir.
- Böbrek hastalıklarının tedavisinde de kullanılır.
Siyah Rengin Alışverişteki Etkisi
- Güçlü, prestijli ve otoriter bir renktir.
- Satış dünyasında yoğun olarak lüks ürünlerde kullanılır.
- Işığı emer ve yok eder. Bu nedenle hüznü ve yalnızlığı çağrıştırır.
- Sık sık siyah giymek yüksek özgüven göstergesidir.
Mor Rengin Alışverişteki Etkisi
- İnsanları sakinleştirmek için en sık kullanılan renktir.
- Güzellik ve yaşlandırmayı geciktirici ürünlerde kullanılır.
- Bilinç altını olumsuz etkileyen bir renk olduğu söylenir.
- Sarı ile birlikte en ilham verici renklerden biridir ve sanatın rengi olarak kabul edilir.
Firmalara renklerin dillerini ve müşteri üzerinde hissettirdiği duyguları önemseyerek kurumsal logo çalışması ve logo oluşturma konularında profesyonel destek veriyoruz.